Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

utorok 26. augusta 2014

Snickers cheesecake

Korpus:
150 g sušienok
75 g roztopeného masla
Cheesecake:
600 g cream cheese (nátierkové maslo bez príchute)
250 g krupicového cukru  (stačí aj menej)
1 vanilín
2 vajíčka
100 ml šľahačkovej smotany
2 snickers tyčinky
Topping:
arašidy
maslo, hnedý cukor, šľahačková smotana

Postup:
1. V mixéri rozdrvíme sušienky (použila som niečo ako disco keksy), zmiešame s maslom a natlačíme na dno tortovej formy. Snickersy nakrájame na drobno a poukladáme na korpus.
2. Nátierkové maslo mixujeme 2 minúty. Potom postupne pridáme cukor, vanilín a vajíčka. Na záver prilejeme smotanu a zamixujeme. Vylejeme na korpus.
Pečieme pri 160°C cca 30 min., alebo kým nezatuhnú okraje. Stred koláča má byť trasľavý. Vypneme rúru a necháme ho v nej vychladnúť. Potom ho dáme do chladničky aspoň na 2 hodiny, najlepšie na celú noc.
3. Arašidy môžeme opiecť na suchej panvici a vychladnuté poukladať na cheesecake. Zalejeme takisto vychladnutým karamelom (rozpustíme maslo, smotanu a cukor, necháme pár minút prevrieť).

[zdroj: http://mongoliankitchen.com/snickers-cheesecake/]


1 komentár: