Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

piatok 20. mája 2011

Šľahačková bábovka

Suroviny: 250 ml šľahačky * 3 vajcia * 200 g kryšt. cukru * 2 H polohrubej múky * 1/2 pdp ** do svetlej bábovky pridáme 1 vanilín, do tmavej 1 lyžičku kakaa
Postup:
1. Program Quick (necháme cca 15 minút premiešať), prerušíme, vytiahneme metličku. Trochu svetlého cesta som si v tomto momente odobrala, zmiešala s kakaom a vyliala naspäť, trochu premiešala.
2. Teraz zapneme program Bake, svetlá kôrka, cca 80 min.
Formu vytiahneme z pekárne, necháme vychladnúť, potom vyklopíme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára