Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

štvrtok 19. mája 2011

Rýchle pečené buchty

Suroviny: 3 dcl mlieka * 1/2 kocky droždia * 500 g HLM * 2 PL cukru * 1 KL soľ * 1 dcl oleja
Postup: Mlieko, droždie, trochu cukru = kvások. Na vymiesenie môžeme použiť DP: kvások, olej, múka, cukor, soľ. Necháme krátko (alebo vôbec) podkysnúť. Cesto rozvaľkáme, narežeme na štvorce, plníme kadečím :) Ja som urobila Lidlovské :) Lidl lekvár a Lidl ochutený tvaroh (vanilka+hrozienka). Zlepíme, ukladáme na plech, omastíme a budeme dúfať, že sa neroztečú :)) Cca 180°C, 30 min. Môžeme pocukrovať, alebo aj potrieť niečím alkoholickým :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára