Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

pondelok 14. septembra 2015

Celozrnný koláč s tvarohom

Suché prísady:
1 H HLM celozrnná
1/2 H hnedého cukru
1 vanilín
1 pdp
1 PL mletej škorice

Mokré prísady:
1 vajíčko
1/2 H mlieka
2 PL kokosového oleja (alebo 1/3 H roztopeného masla)

Tvarohová náplň:
250 g mäkký tvaroh nízkotučný
1 žĺtko
1 vanilín
1 PL práškového cukru
 
Zmiešame zvlášť suché, zvlášť mokré prísady. Potom ich zmiešame dokopy (časť cesta som oddelila a prisypala kakao) a pridáme 2 postrúhané jablká, vlašské orechy.
Menší plech vymažeme kokosovým olejom, vysypeme kokosom, vylejeme cesto, pridáme tvaroh.

180°C, piekla som cca 40 min. Treba sledovať. Jablká som nežmýkala, koláč bol dosť vlhký, dlhšie sa mi piekol.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára