Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

pondelok 12. marca 2012

Sviečková na smotane

Potrebujeme:
sviečkovú, alebo nejaké mäsko (bravčové stehienko)
zeleninu (mrkva, petržlen, zeler, cibuľa)
šľahačkovú smotanu
citrónovú šťavu

Postup:
Cibuľu orestujeme na oleji, pridáme zeleninu pokrájanú na kocky a opečieme. Mäso osolíme a okoreníme, pridáme k zelenine a opečieme z oboch strán. Podlejeme vývarom a prikryté dusíme. Keď je mäso hotové, vyberieme ho a zeleninu rozmixujeme. Omáčku zahustíme: smotana + 1 PL HLM + 1 ČL cukor + citrónová šťava. Podľa potreby dolejeme mlieko.
Príloha: môj domáci knedlík :)
[zdroj: akosatorobi.sk]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára