Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

štvrtok 22. marca 2012

Kysnutý kvet


Suroviny:
- cesto:
500 g HLM
1/2 droždia
250 ml teplého mlieka
1 ČL cukru
1,5 ČL soli
70 ml oleja
- plnka:
trochu hery, veľa cesnaku, vegeta (ja som ju zabudla a ani nechýbala :))
190°C 25 min.
[zdroj: MMB Egreska, foto postup: http://www.mimibazar.sk/recept.php?id=19760&user=53992]

Vypracujeme cesto. Necháme vykysnúť. Rozdelíme ho na tri časti: dve väčšie a jednu malú. Každú časť postupne rozdelíme na 4, vyvaľkáme do kruhu, potrieme plnkou a ukladáme na seba. Vrchnú vrstvu rozvaľkáme viac, aby sme ju vedeli podhnúť pod prvú (aby plnka nevytekala). Takýto štvor-vrstvový kruh dáme na plech, narežeme 4 zárezy tesne po okraj kruhu a od stredu preložíme každý špic trojuholníka smerom von.
Rovnako vyrobíme ďalší 4-vrstvový kruh, položíme ho do stredu prvého, opäť narežeme a vyhneme.
Z najmenšej časti urobíme tiež 4-vrstvový malý bochníček a položíme ho do stredu kvetu.
Necháme pol hodinu nakysnúť. Potrieme vajíčkom a posypeme semiačkami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára