Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

nedeľa 5. apríla 2020

Healthy Peanut Butter Banana Muffins

3 zrelé banány
1/2 H arašidového masla
4 PL medu
2 vajíčka
2ČL vanilky (použila som vanilín, prípadne vanilkový proteín)
1 a 1/4 H pomletých ovsených vločiek
1/2 ČL soli
1 ČL pdp
1 H čoko chipsov

Popučené banány zmiešame s maslom, medom, vajíčkami a vanilkou. Vločky premiešame s pdp, soľou a vmiešame do banánovej zmesi. Na záver pridáme čoko čipsy.

12ks
218°C 5 min
176°C 15 min

Po upečení necháme 10 min vychladnúť, potom muffiny vyberieme z formy.


[zdroj: https://bromabakery.com/healthy-peanut-butter-banana-muffins/?fbclid=IwAR2joaXc0sorUGCW4JVn4lp_gnNVD7-cIakRC6gcf_shcnhCyaAf6FRG34E]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára