Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

streda 21. decembra 2011

Grilážové rezy

Potrebujeme:
tortové oblátky
250 g kryšt. cukru
150 g Hery
250 g mletých orechov
Salko (použila som zahustené nesladené 9% mlieko Lidl)
čokoládu na varenie a trochu Cery

Postup:
V suchom hrnci zohrievame cukor, kým sa nerozpustí. Potom po častiach pridávame Heru. Prisypeme orechy na dvakrát. Keď sa hmota spojí, prilejeme zahustené mlieko - použila som necelú polovicu plechovky.
Grilážou natrieme oblátku, prikryjeme druhou a pokračujeme, kým sa neminie hmota. Zaťažíme, dáme vychladiť a môžeme ozdobiť čokoládou, ktorú rozpustíme vo vodnom kúpeli s trochou Cery. VYNIKAJÚCE A JEDNODUCHÉ!
[zdroj: akosatorobi.sk]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára