Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

streda 21. decembra 2011

Čokoládový koláč marshmallow

Potrebujeme:
6 PL masla
225 g prášk. cukor
1/2 ČL vanilkovej esencie
2 zľahka rozšľahané vajcia
85 g čoko na varenie
150 ml cmaru
175 g PHM
1 ČL pdp
1/2 ČL sódy bikarbóny
štipka soli

Poleva:
175 g marshmallow
1 PL mlieko
2 bielky
2 PL prášk. cukor

Postup:
Maslo, cukor a esenciu vyšľaháme do svetlej peny, potom postupne prišľahávame vajcia. 
Vo vodnom kúpeli roztopíme čokoládu, primiešavame cmar, necháme vychladnúť.
Múku zmiešame so sódou a soľou. Čokoládovú a múčnu zmes striedavo pridávame do vaječnej. Hotovú masu dáme do vymastenej zapekacej misy (850 ml) - ja som použila formu na biskupský chlebík. 
160°C 50 minút. Koláč necháme vychladnúť. 
POLEVA:
Do malého kastróla dáme cukríky s mliekom, pomaly zohrievame, kým sa nerozpustia. Necháme vychladnúť. Bielky + cukor = tuhý sneh. Vmiešame do cukríkovej zmesi. Necháme odstáť 10 minút. 
Povrch a boky koláča potrieme polevou, môžeme posypať strúhanou čokoládou.
[zdroj: Čokoláda - Slovart]
 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára