Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

utorok 5. júla 2011

Segedínsky guláš + domáci knedlík

Bravčové pliecko nakrájame na menšie kúsky. Na oleji speníme cibuľu. Pridáme mäso a opečieme. Zalejeme zmesou korenia (do pohára s vodou dáme mletú červenú papriku, mčk a soľ a rozmiešame) a dusíme, kým nie je mäso takmer hotové. Kyslú kapustu som podusila zvlášť. Keď je mäso aj kapusta hotová, spojíme dohromady. V smotane na varenie rozmiešame hladkú múku a prilejeme. Necháme prevrieť cca 15 minút.
TIP: Mäso môžeme udusiť aj v parnom hrnci (cca 25 min). Tým pádom som vynechala cibuľu. Zmes korenia som priliala potom rovno do kapusty.
Domáci knedlík - recept v sekcii "Parný hrniec".

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára