Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

štvrtok 19. mája 2011

Dvojfarebný liaty koláč s tvarohom

Cesto: 2 H polohrubej múky * 1 pdp * 1 H cukru * 1/2 H oleja * 1 vajce * 1 H mlieka * 1 PL kakaa a 2 PL mlieka
Plnka: 500 g jemného tvarohu * 2 vajcia * vanilín * cukor podľa chuti (3 PL) * 250 ml mlieka * vanilkový puding (prášok) _____ ovocie
Všetky suroviny na cesto okrem kakaa a 2 lyžíc mlieka zmiešame. 2/3 cesta nalejeme na plech (30 krát 40 cm) roztrieme po celej ploche. Všetky suroviny na náplň okrem ovocia rozmiešame na hladkú hmotu. Na cesto vylejeme tvarohovú hmotu, na ňu poukladáme kúsky ovocia a mierne ho zatlačíme do tvarohu (ja som mala riedky ten tvaroh, takže som to zatláčať nemusela :)). Do zvyšného cesta zamiešame kakao a 2 PL mlieka a natrieme na tvaroh s ovocím. 190°C, 30 min. Krájame vychladnuté.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára