Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

nedeľa 15. mája 2011

Kuracie prsia so syrovou omáčkou

Budeme potrebovať:
kuracie prsia, cibuľu, petržlenovú vňať, sladkú smotanu, syr v črievku 2x

Postup:
Kuracie prsia narežeme na rezance, naložíme do pacu (olej + korenie, napr. tu som použila Americké zemiaky), necháme postáť. Prsia dáme na 20 minút do parného hrnca. Medzitým uvaríme ryžu a pripravíme omáčku: nakrájanú cibuľu opražíme s vňaťou na oleji, prilejeme trochu vody a trošku podusíme (prifarbila som mletou červenou paprikou). Prilejeme smotanu, vytlačíme syry, necháme rozpustiť, prevrieť. Hotofka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára