Wellcome, wellcome to another year of Hogwarts.. :D

Vitaj na mojej stránke!

Môžeš tu nájsť samé chutné recepty :) Všetky som navarila / napiekla ja, inšpirovala som sa webom
(linky nájdeš v spodnej časti blogu), časopismi, kuchárkami..


Tak teda hor sa do šantenia! :))

nedeľa 5. apríla 2020

Double chocolate zucchini muffins

120 g HLM špaldovej
40 g kakaa
1 a 1/2 ČL pdp
1/2 ČL sódy bikarbóny
1/4 ČL soli
2 vajíčka
115 g gréckeho jogurtu
60 ml javorový sirup alebo med
50 g cukru
80 ml nesladenej applesauce (použila som nastrúhané jablko)
2 ČL vanilky (vanilín)
110 g nastrúhanej cukety
80 g čoko čips

Vymiešame vajíčka. Prilejeme jogurt, med, cukor, vanilku. Pridáme strúhanú cuketu a jablko.
Zamiešame suché prísady (múku, kakao, pdp, sódu, soľ, čipsy).

12 ks
176°C 17-19 min.


[zdroj: https://www.runningwithspoons.com/healthy-double-chocolate-zucchini-muffins/?fbclid=IwAR0YvPQOSbfvSHSLwCVc7Hp1pBJdJYGBhYo0YEvABWY7kJVBbVqhHYMhmz0]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára